OBIECTIVE | ACTIVITĂŢI |
– implementarea reformei în procesul de învăţământ | – aplicarea Planului cadru la nivelul şcolii prin respectarea normelor privind curriculum nucleu şi curriculum extins; – elaborarea planului managerial al activităţilor educative care să urmărească formarea sintalității colectivului de elevi, dezvoltarea şi formarea valorilor morale, a unor sentimente, dezvoltarea personalităţii; – consilierea elevilor pentru relaţionarea şi comunicarea cu ceilalţi şi integrarea lor în viaţa socială; |
– elaborarea CDŞ pe baza propunerilor Consiliului pentru curriculum şi consultarea elevilor şi a părinţilor | În anul şcolar 2020-2021 disciplinele opţionale vor fi: IV A,C – „Micul meu univers” VA,B-VIA,B – „Educatie ecologica si protectia mediului – Arta din deseuri” VII- VII-a A,C – „Educatie pentru sanatate” VII B – „Turismul cultural” VIII A,B – „Judetele Romaniei” |
– îmbinarea tradiţiei cu spiritul inovator prin aplicarea noilor tehnici de învăţare şi evaluare | – susţinerea de lecţii on-line pe platforma GSUITE a scolii |
– necesitatea stăpânirii la nivel superior a unei limbi străine | – asigurarea unor discipline opţionale vizând învăţarea limbii engleze la a II-a |
– asimilarea tehnologiei informaţiei şi comunicaţionale | – navigarea pe Internet pentru completarea cunoştinţelor la clasă şi cultură generală |
– prevenirea rămânerii în urmă la învăţătură, pregătirea pentru testarea naţională şi olimpiadelor şcolare | – organizarea unor programe de pregătire suplimentară pentru Evaluarea de la sfărșit de clasa a II-a, a IV-a, a VI-a și a VIII-a; – pregătirea elevilor capabili de performanță |
– cunoaşterea atitudinilor şi componentelor pentru dezvoltarea personalităţii şi adaptarea copilului la viaţa socială. | – consilierea elevilor şi părinţilor |